Inmiddels de kabels gevonden onder het dashboard en aan de kabels te zien, heeft er nog nooit een radio ingezeten.
Achterin zitten geen speakers, wel bekabeling en een motor antenne. Er zit zelfs een connector voor een hoofdtelefoon achterin!
De bedrading van de achterluidsprekers, ligt in een kabelboom naar voren. De kleuren hiervan zijn makkelijk te herleiden.
Echter, de kabelboom voor de spanning en voorluidsprekers, is niet helemaal duidelijk. Dat wil zeggen, ik heb 7 draden te weten:
- [rood-zwart 12v gemeten tov zwart
zwart min
geel-rood
blauw
blauw-zwart
grijs
grijs-zwart
Wie weet wat de verschillende kleuren betekenen voordat ik speakers opblaas etc?
Als in bovenstaande, de luidsprekers zitten, dan houd ik er nog maar 3 over. Terwijl ik het volgende nog nodig heb: 12v (permanent), min, 12 via contact, besturing antenne motor en als het even kan,verlichting....
Daarnaast kwam ik nog een stuk standaard bekabeling tegen. Vanuit de middenconsole bij de armleuning naar de midden console bij de radio.
De connector bij de middenconsole heeft 5 draden; geel, geel-zwart,geel-blauw, zwart en beige. Tussen deze twee laasten staat 12v. De andere 3 draden komen uit middels een connector bij de radio. Weet iemand waar dit voor zou kunnen dienen?
Maar het belangrijkste is eerst even de radio.
Alvast bedankt