Ik ben dus de laatste weken aan het klussen geweest.
De Dion as met 3 graden camber geplaatst.
SZ kogel erin.
TS bak ipv Turbobak met 50% sper
Vliegwiel in de bak ong. 700 gram lichter gemaakt.
Rubber achter in de bak vervangen door self made nylon bus
Idem bus in de vlinder op de evenaar van de watt stangen (naam weet ik niet)
Watt stangen met aan weerzijde uniballs gemonteerd
Auto nog een paar cm extra verlaagd.
Iets dunnere nylon bussen tussen de schokdempers.
Heb alles dus gemonteerd en moet er dus maar vanuitgaan dat het in het midden zit?
Ik weet bijna zeker dat mijn auto niet 100% recht is (2x vangrail zandvoort vorig jaar)
Aan de dwarsbalk aan de voorkant van de as kan je heeeel weinig stellen volgens mij.
Heb al moeite genoeg om die bouten er in te krijgen.
Van het weekend de grote test op Zandvoort.......