Ciao allemaal,
Vanaf de camping in Rome een berichtje met een toch wel prangende vraag voor de terugreis... de sprint heeft het iig gehaald tot hier en als het goed is kom ik er komend weekend ook weer mee naar huis. Buiten wat elektrische issues gaat het allemaal prima tot nu toe. De radio doet een beetje funny soms, maar een harde reset om de paar ritjes doet wonderen en verder ben ik aan een nieuwe remlichtschakelaar toe. Deze 'pakt' alleen als je het pedaal wel heel hard en diep intrapt, anders rem je wel maar zien de mensen achter je dat niet kwamen we eergisteren achter
Vervelender is dat de dimlichten het niet meer doen. Stads- en grootlicht wel, maar de dimlichten niet. Allebei niet. Heb gemeten en een beetje aan relais gemorreld, maar lost niets op. Stuurschakelaar ziet er goed uit. Geen idee wat 't kan zijn verder. Nou rijden we wel het meeste overdag, maar met al die tunnels en zo nog te gaan zou het toch leuk zijn als je gewoon verlichting kon voeren...
Iemand enig idee waar ik nog naar zou kunnen kijken of voor een simpele noodgreep tot thuis?
Oja, en de kmtellerkabel is gebroken. Fijn... gebeurde 2 dagen voor vertrek ook al, reserveexemplaar gemonteerd en nu dus weer. Jammer joh, thuis een andere... ik heb dus niet nog een reserveexemplaar bij me en ach, de toerenteller zegt ook bij benadering hoe hard je gaat...
Groeten uit Rome!