we stonden gisteren mooi te kijken toen onze Alfa 147 2001 1.6 niet meer wilden starten

Je hoort dat hij wil starten(dwz de startmotor doet z'n werk)maar hij sloeg gewoon niet aan,dus mischien het ontbrekende vonkje ofzo?
Ik kreeg dus de melding"Storing in motormanagementsysteem"en ik rook een benzine lucht.
Het lampje op het dashbord bleef branden.
Ik heb hem toen aangeduwd wat dus wel werkte(verdomme wat zijn die auto's zwaar als je het in je eentje moet doen

Ik ben onlangs wel terug geweest bij de garage(ik had nog garantie)omdat ik een probleem had met het inhouden op de eerste paar honderd meter en daar hebben ze me dus een soort van smering meegegven voor de benzine zodat het probleem opgelost zou moeten zijn,dat heeft dus geholpen voor de korte duur denk ik,want er is meer aan de hand??!!?
Mijn Bella heeft 3 maanden geleden een nieuwe distributieriem,bougies en grote beurt gekregen en het lullige is dat mijn garantie afgelopen vrijdag dus afgelopen is!!

Ik hoop dat het niet te ernstig is en dat met mischien resetten het probleem opgelost is,maar heeft iemand van jullie een idee wat dit zou kunnen zijn?
Thanks
Mitch