Nou, onderzocht door de dealer. De dealer waar ik em nu heb gebracht schijnt volgens vertrouwelijke bronnen een hele goede te zijn. Dit heb ik wel gemerkt, want ze hadden in een uurtje alle problemen ontdekt.
Nu komt de onthulling, ik had zelf al ontdekt dat het met de lmm te maken had, maar de dealer had binnen no-time ook ontdekt waarom het probleem toch maar terug bleef komen. Ik heb bij een of andere beunhaas een open lucht filter erop laten zetten, deze zit op de originele lucht aanzuigbuis, en die zit nogal los. Doordat ie nogal los zit en er e.e.a. tegenaan trilt gaat de lmm constant kapot. Deze schijnen heel gevoelig te zijn.
Nu zei ik al dat ie met een nieuwe lmm voor 99% goed rijdt. Maar ze hebben ook nog een ander probleem gevonden, de elektronische gasklepsensor en e.e.a. in het gasklephuis schijnt kapot te zijn. Dit is waarom ik met mn nieuwe lmm met volgas niets meer merk maar constant 50 in zn vier wil niet helemaal lukken dan houd ie zo nu en dan in. Deze diagnose moet wel kloppen want hij slaat zo nu en dan ook af en loopt heel erg onregelmatig stationair.
Kost me wel weer een lieve duit, maar mijn god wat zal ik blij zijn als ik weer lekker nutteloos rondjes kan rijden.
Complimenten overigens voor autobedrijf bosman in oud beijerland.
Weet wel waar ik mn auto voortaan heen breng... al met al kan ik maar tot 1 conclusie komen... goedkoop is in dit geval zeker weer duurkoop geweest.
Bosman heeft een uurtarief dat dubbel zo hoog ligt als mn garage, alleen bosman kwam 3 weken sneller met een juiste diagnose...
