Oke alvast bedankt50 euro is niet duur. Dat valt mee. Ik heb wel eens andere bedragen gehoord. Geuzendam stuurt ook wel op, als dat makkelijker is.
Een link? Vindersloon30 euro voor 2 lichtbeschadigde op marktplaats (+ 2 tientjes vindersloon )
Adios, JR
60 gram lood. Goeiedag. Zit je nu nog wel in de goede schaal voor de wegenbelasting?1 velg moest zestig gram lood bij, weet in elk geval wel dat ik nooit meer naar die garage ga die hem hiervoor gebalanceerd heeft.
60 gram lood. Goeiedag. Zit je nu nog wel in de goede schaal voor de wegenbelasting?1 velg moest zestig gram lood bij, weet in elk geval wel dat ik nooit meer naar die garage ga die hem hiervoor gebalanceerd heeft.
Oke, thankshttp://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... tance%253D
2 sportvelgen voor de cinquecento sporting{origineel}.
zien er goed uit alleen wat rand schade,maar daar is de prijs ook naar. er zitten banden omheen maar die zijn glad....
Adios, JR
1 April zeker?Hallo,
Even eenwellicht afwijkend idee, maar dit had een vriend van me met zijn 33:
Het lag aan de vorm van de velgen (jawel!). Hierdoor ging, bij bepaalde snelheden de wind er op een maniuer doorheen, waardoor het allemaal vibreerde. Het ging om spaakvelgen, met weinig spaken en dus grote luchtdoorvoer.
De windrichting had er ook mee te maken... (geen geintje).
Succes!
Titus