Wie kan mij aan snelle onderdelen helpen? Ik zoek dus het snelle uitlaatspruitstuk zowieso!!
Alvst bedankt!

En zelf ook op streng dieet natuurlijk!Ik weet ook iets om 'm sneller te maken, en nog heel goedkoop ook (je kunt er zelfs geld aan overhouden): demonteer je interieur, gooi je reservewiel er uit en verwijder al het isolatiemateriaal & alles wat verder niet nodig is om te rijden. Verkoop de delen die nu naast de wagen liggen en koop een sportkuipje [url]
beter idee: maak 'em radiografisch bestuurbaar... Scheelt al snel 65 tot 130 kilo!Ik weet ook iets om 'm sneller te maken, en nog heel goedkoop ook (je kunt er zelfs geld aan overhouden): demonteer je interieur, gooi je reservewiel er uit en verwijder al het isolatiemateriaal & alles wat verder niet nodig is om te rijden. Verkoop de delen die nu naast de wagen liggen en koop een sportkuipje http://www.biesheuvel.nl/
Ik vraag me echt af of de wagen sneller wordt door een sport demper, heb er binnenkort ook 1, maar dat heb ik meer voor het geluid en de sier gedaan. Zal de motor ook betere prestaties leveren, nee toch?...Ik heb een alfa 1.4 omgebouwd naar een 16V. Dit is wel snel, maar nu moet het natuurlijk nog sneller. Ik hoor heel veel mensen praten over uitlaat spruitstukken, nokkesassen, koppen flowen enz. Maar wat is nu in volgorde hoe ik het beste kan beginnen. Sport demper heb ik al, en ook een K&N lnlegfilter.
Wie kan mij aan snelle onderdelen helpen? Ik zoek dus het snelle uitlaatspruitstuk zowieso!!
Alvst bedankt!![]()
Ik vraag me echt af of de wagen sneller wordt door een sport demper, heb er binnenkort ook 1, maar dat heb ik meer voor het geluid en de sier gedaan. Zal de motor ook betere prestaties leveren, nee toch?...Ik heb een alfa 1.4 omgebouwd naar een 16V. Dit is wel snel, maar nu moet het natuurlijk nog sneller. Ik hoor heel veel mensen praten over uitlaat spruitstukken, nokkesassen, koppen flowen enz. Maar wat is nu in volgorde hoe ik het beste kan beginnen. Sport demper heb ik al, en ook een K&N lnlegfilter.
Alvst bedankt!![]()