vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Mistlamp (achter) Spider 2000

do mei 20, 2010 21:48

lekker, bij regen maar nog redelijk zicht die mistachterlichten aan.... :evil: ellende is meestal ook nog eens dat mensen die ze daadwerkelijk aandoen blijkbaar geen sjoege hebben hoe vervelend het is er met regen en dus reflecties in te kijken...
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Thibau
Newbie
Newbie

RE: Mistlamp (achter) Spider 2000

vr mei 21, 2010 17:10

Is inderdaad supervervelend, mensen die te snel hun mistlichten ontsteken! De meesten hebben dan ook geen idee wat minder dan 100m zichtbaarheid inhoud denk ik.

Het gat van het oude ontsierende mistlicht zit bij mij (spijtig genoeg)ook nog in de onderkant van mijn bumper... dus moest er ooit moeilijk gedaan worden kan ik het heel makkelijk even ombouwen.
Echter schat ik de kennis (en/of hun motivatie om het bij twijfel even op te zoeken) van de gemiddelde keuringsambtenaar over de genoemde wettekst wel zo laag in dat dit, naar mijn mening, nooit problemen zal geven.

In Nederland is het volgens mij niet verplicht een mistachterlicht gemonteerd te hebben... mijn spidertje kwam van onze noorderburen en was daar jaarlijks door de APK geraakt zonder het mistlicht.

Terug naar “Algemene Technische vragen”