Het zit me niet mee....
Motor compleet gereviseerd.... na een waterlek en alle bijbehorende gedoe...loopt ie eindelijk ...yeah!!
Na wat scheelt er dan zou je zeggen ...nou het volgende:
-als ik de koppeling intrap....geen vreemde geluiden
-als ik de koppeling op laat komen (in zijn vrij).... hoor ik een schurend geluid.
-als ik de koppeling een klein beetje op laat komen (in zijn vrij).... hoor ik geen schurend geluid.
-als ik de koppeling een klein beetje op laat komen (in willekeurige versnelling), kan ik zonder bijgeluiden voor en achteruit tuffen. Laat ik de koppeling ietsjepietsie verder op komen...krijg ik het schurend geluid weer.
-als ik het schurend geluid heb...en de koppeling intrap...dooft het geluid uit. Het is dus niet in een keer verdwenen!
Met ontkoppelde en zwaar slippende koppeling dus geen schurend geluid.
Op loopvlak druklager en vorken (veer) van koppeling heb ik ietwat vet aangebracht...hoop dat dat idd de bedoeling is :S
olie is netjes afgevuld. Hele bak heb ik uit en in elkaar gezet en gereviseerd. (overbrengings en ingaande as is niet uit elkaar geweest)
waar zou ik het moeten zoeken...kan het zijn dat de koppeling toch niet helemaal is gecentreerd?! Kan het liggen aan een niet helemaal ontluchte koppeling? Kan het zijn dat de verscnellingsbak scheef op de motor zit?!
Alle input is meer dan welkom
Ciao!!