Ik heb enige tijd geleden het relais van mijn knipperlichten vervangen, de oude was stuk. Kan gebeuren zou je denken.
Vorige week ab op mijn cv installatie gemonteerd en bij een poging die op de knipperlichten aan te sluiten ging het mis. Althans niet meteen, de ab werkte gewoon niet op de knipperlichten. Later bij het bedienen van de knipperlichten brandde het tweede relais weer door.
Net op sloop een derde relais gehaald, gemonteerd ennn..niets. OP de alarmlichten niets, maar op contact en de knipperlichten bedienen, rook en weer doorgebrand.
Vreemd is dat de zekering (7,5A) al die tijd gewoon niet is doorgebrand, het is steeds het relais wat gaat.
Iemand een idee waar ik nu moet zoeken? Op de sloop heb ik alle relais uit de 155's Dedra's en Delta's al geroofd, dus daar is geen meer te vinden en een nieuwe zal iets meer dan 2 euro kosten die de sloop vraagt, dus voor ik een nieuwe bestel wil ik eerst graag de oorzaak wegnemen....
Ik ben benieuwd,
Gert
(deze vraag overigens ook op beide 155 fora geplaatst, want ik heb de auto morgen eigenlijk nodig nl. en hoop op een snel antwoord