di jan 08, 2013 20:18
Ik heb al een paar mensen om mij heen waar hun VW Transporterbus is gestolen. Vanavond het verhaal van weer een TDI weg.
Maatje van me heeft camera aan zijn gevel gemonteerd en wat denk je 04:00 uur in de nacht. Gozer op witte gympen komt naar de bus van de buurman lopen. Doet de deur open met de sleutel enige seconden later zie je op de beelden de achteruitlampen aan gaan. Hoofdverlichting aan begint te rijden, stapt een tweede figuur in en weg was hij. Minder dan 1 minuut.
Afgelopen herfst inderdaad ook gebeurd hier in de straat. Niemand heeft wat gemerkt. Ook geen braaksporen, dus zo makkelijk kan het zijn... ik vraag me af hoe veilig bijvoorbeeld mijn GTA is met alarm en code systeem... ik heb gelezen dat aftermarket alarm vaak het veiligst is, omdat dit niet geïntegreerd is zoals een fabrieksaf alarm.
Maar goed laten we onze dieven niet teveel tips geven, iedere boerenlul kan meelezen op dit forum
tis helaas al TE bekend hoe je binnen een minuut een VW T meekan nemen zonder sleutel, maar kunnen ze dan ook niet nadenken bij de fabrikant??
33 type 2 16V carbs & Delta EVO
Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S