Mensen die de schouders ophalen ben ik niet geneigd groen licht te geven om mijn toch-al-niet-vele centjes er doorheen te jagen. Mensen die enthousiasme tonen en met serieus goede ideeën en met een plan van aanpak komen van dit, dit en dit kunnen we doen in die en die volgorde en als het de spuigaten uitloopt trekken we aan de bel .. die tref je niet veel. Ik denk dat teveel 'monteurs' gewoon geen idee hebben en liever een rechttoe rechtaan probleem treffen van remmen vervangen, rubbertje hier, slangetje daar.. en kom niet aan met elektronica .. de doorsnee WTB'er had er bij ons vroeger op school al niks mee, maar dat zijn nu wel de monteurs die je in de garage tegen komt.. en dat is in het algemeen, dus niet op jouw persoon gericht.Precies, en een dealermonteur was ook tot die conclusie gekomen na uren zoeken. Dat had je dan honderden euro`s gekost en was je nog niks verder gekomen. Wat ik bedoel te zeggen, dit zijn geen standaard storingen en dus lastig op te sporen. Een proffesioneel iemand gaat er echt wel uitkomen maar dan zul je moeten aangeven wat er wel en niet mag gebeuren. Alleen uitlezen met een examiner zal dan niet werken. Als je groen licht geeft zal de storing opgelost worden en je portemonnaie leeg zijn. Als dat geen probleem is zou ik dat laten doen, als het budget beperkt is zou ik de auto niet naar een garage brengen en hier verkondigen dat ze niks kunnen vinden. Inzet en betrokkenheid is leuk maar zal ook betaald moeten worden.
On-topic maar weer?