Ik kan je een TS (2.0 is mijn voorkeur) aaraden om op gas te rijden. V6 gaat ook, maar een TS vaak net effe wat fijner. Dan Zou ik ALTIJD voor Vialle gaan. Door de vloeibare injectie ontrek je bij verdamping van het vloeibare gas in je inlaat traject zoveel warmte uit te kop dat 'hiermee een deel van de warmere verbranding gecompenseerd wordt'. (uiteraard geld dit NIET voor je uitlaatkleppen).
Dit merk ik zelf (rijd al jaren LPG G3 Vialle in 156 en 155 2.0) dat de gehel temp huishouding van de auto niet verschilt op benzine of gas, ook in vergelijk met andere (op benzine lopende alfa's). en bekende van me heeft Prins, dampgas injectie en deze wordt beduidend wel warmer. (hier is zelfs bij 150 k, terwijl hier de lpg pas 50k in lag) de koppakking vervangen.
De 156 van mijn broer, loopt nu tegen de 325k op LPG, zonder motorische problemen/reviseie o.i.d.
Owja, als je een SW hebt kun je er een ring tank in kwijt van bruto 67liter. Dit beteken in de praktijk een dikke 51 liter netto. (laaf vloer 6 cm hoger)
Verder kan ik je voor de inbouw Lean Mesman in Son aanbevelen. (
http://www.mesman.nl/)