Hallo,
Zit er verschil in een veerpootbrug voor een type 2 of een type 3?
Diavola
3 gaats is geen veerpootbrug voor dacht ik....toch??Er kan alleen verschil zitten in het aantal gaten, 3 of 4.
Type 1, 2 en 3 zijn geleverd met 4 gaats veerpoten, de laatste serie van de type 3 met 3 gaats.
jawel hoor, oa OMP3 gaats is geen veerpootbrug voor dacht ik....toch??Er kan alleen verschil zitten in het aantal gaten, 3 of 4.
Type 1, 2 en 3 zijn geleverd met 4 gaats veerpoten, de laatste serie van de type 3 met 3 gaats.
want dan moet ik zelf een maken
oke, ook verstelbaar??jawel hoor, oa OMP3 gaats is geen veerpootbrug voor dacht ik....toch??Er kan alleen verschil zitten in het aantal gaten, 3 of 4.
Ik ben ze al lange tijd niet meer tegen gekomen op internet, slechts de 4-gaats zijn nog ruim voorradig.oke, ook verstelbaar??jawel hoor, oa OMP3 gaats is geen veerpootbrug voor dacht ik....toch??
en waar verkrijgbaar??
maar die is ook alweer verkochtIk ben ze al lange tijd niet meer tegen gekomen op internet, slechts de 4-gaats zijn nog ruim voorradig.oke, ook verstelbaar??jawel hoor, oa OMP
en waar verkrijgbaar??
Echter --> http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=60753
4-gaats ja... te koop aangeboden door de starter van dit topic.