Frederico
Sinds Oktober 2009 heb jij mijn lager trekker. Drie keer heb ik jou gevraagd het terug te brengen, nog veel vaker heeft degene die het heeft doorgeleend aan jou het gevraagd. Ik heb het nog steeds niet.
Stel dat ik iets leen van iemand en ik vergeet het terug te brengen, wat best zou kunnen gebeuren gezien mijn karakter, dan kan het zijn dat de eigenaar me daar op wijst. Ik schaam me dan doorgaans kapot, spring meteen op de eerste de beste (gecreëerde) gelegenheid in mijn auto, of een geleende auto, of de trein...fiets maakt niet uit en breng het terug.
Ik kon het tooltje goed gebruiken een tijdje geleden, kapot wiellager dat er niet uit wilde. Helaas heb ik met een dremel een uur lopen kloten om een buitenste lagerschaal te verzwakken omdat jij de lager trekker niet terug bracht. Balen toch? Nu lees ik ineens dat de doorlener ook met een kapot lager zat. Diegene heeft het naar het station gebracht in oktober 2009 omdat jij vreselijke haast had jouw wiellager te repareren. Toen de doorlener jou vroeg naar het wiellager trekker vond jij dat hij nog maar een weekje kon wachten.
Misschien is dit verhaal achterhaald omdat ik sinds 2 maanden niet in mijn berichtinbox heb gekeken en er elders een discussie is geweest, zoniet dan ben ik benieuwd wat jij er van vindt.
Mocht je vergeten zijn hoe het er uit ziet; zo ziet het er uit!

En het zag er ook zou uit toen ik het aan Mister doorleen mee gaaf (die ik overigens niets kwalijk neem)
Auto's... leuk, motorfiets, leuker!