giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Naaf achterwiellager 75 wil niet los.. SPOEDJE

ma jun 04, 2012 23:08

Sorry, maar hier zakt me de broek van af... :shock:

Omdat hij nu niet binnen een dag reageert is zijn communicatie al niet zo goed? :?

Dat hij er al meerdere keren om heeft moeten vragen is in mijn ogen al schandalig. :roll: En dan zeggen dat dat wellicht de reden is dat hij het spul nog niet terug heeft is helemaal fraai...

Als ik Matthijs was zou ik helemaal niet op jouw hulp zitten te wachten, ik zou mijn spullen terug willen en je nog niet eens willen zien eigenlijk... Me dunkt dat het allemaal lang zat heeft geduurd. :evil:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

matthijs
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

Re: RE: Naaf achterwiellager 75 wil niet los.. SPOEDJE

di jun 05, 2012 10:20

Sorry, maar hier zakt me de broek van af... :shock:

Omdat hij nu niet binnen een dag reageert is zijn communicatie al niet zo goed? :?

Dat hij er al meerdere keren om heeft moeten vragen is in mijn ogen al schandalig. :roll: En dan zeggen dat dat wellicht de reden is dat hij het spul nog niet terug heeft is helemaal fraai...

Als ik Matthijs was zou ik helemaal niet op jouw hulp zitten te wachten, ik zou mijn spullen terug willen en je nog niet eens willen zien eigenlijk... Me dunkt dat het allemaal lang zat heeft geduurd. :evil:
Sorry maar ik was twee dagen druk. Frederico heeft mij een pb gestuurd en beloofd dat hij het netjes op gaat lossen. Mijn communicatie is niets mis mee, ik ben onbewust bekwaam ;)
Auto's... leuk, motorfiets, leuker!

Terug naar “Algemene Technische vragen”