Krukas moet een spacer hebben maar ik denk dat je idd net zo goed het tandwiel kunt laten zitten, net zo makkelijk.
Als je de moeite doet om een 3,2 te bouwen zou ik de bussen in ieder geval opnieuw honen en dan maakt het niet uit welke je gebruikt zolang ze maar niet versleten zijn. De 3,2 is wel een jongere motor, kans is groot dat hij minder gelopen heeft als een 164 24v motor en dat de bussen dan netter zijn.
Carterpan van een 75 raak je net wel net niet, en die van een Sei is net iets minder diep achteraan dus die raak je zeker. Maar is makkelijk op te lossen met een spacer van een paar mm.

voor een 3,7 moet je wel de lange slag krukas hebben. Maar heel veel 3,7's in transaxls heb ik nog niet gezien... En hoeveel daarvan een GTV6/75 v6 pan gebruiken is dan ook nog de vraag... een originele pan verlassen is ook niet heel moeilijk evenals een geheel nieuwe maken.
Hier een commentaar van het gtv6.com forum erover, die beste man heeft er al een paar gezien en heeft zelf een 3,7 in zijn racer;
As soon as you use gta crank shaft it tends to touch the sump due to extra throw as shown and occurs on the standard sump as I have noticed on my other motor
Maar laat de topicstarter eerst maar een Bertje vinden om aan te knutselen, daarna kan er pas gekeken en gepast worden wat er wel en niet kan.

"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.