Zag dit op de site van Alfa Challenge
ik neem aan dat dit van een GTA is
http://62.58.172.77/challenge/opbouw200 ... chijf_voor
Need I say more??Van de week in een GT 3.2 gereden(330mm) en dat remt niet zoals je zou verwachten van een auto met zo'n fors remsysteem.
Ben zeer teleurgesteld in remservice Utrecht: Verkopen me een veelbelovende Brembo-upgrade die naadloos op m'n GTV zou passen. Vervolgens blijkt dit niet het geval doordat de bevestigingssteunen volstrekt de verkeerde maatvoering hebben en niet aan mijn fusees kunnen worden bevestigd (NB. mijn GTV is verder origineel, gewoon de standaard voorwielophanging, niet aan gesleuteld). Wanneer ik ze daarmee confronteer is het eind van het liedje dat ik na 6 weken wachten nieuwe, zelf gemaakte, zeer klunzig ogende steunen krijg die gelast zijn (de oorspronkelijke van Brembo waren uit een stuk), waar de gaten scheef in zitten en die ervoor zorgen dat de klauwen zowel in axiale als radiale richting verkeerd zitten!!!! Een nieuw telefoontje leert dat ze het nu ook niet meer weten, dat ze de steunen volgens de fabrieks-specificaties hebben gemaakt (ook die scheve gaten en die las?) en dat de communicatie met de Brembo-fabriek zo moeilijk verloopt door de taalbarrière.... Of ik dan maar een mal wil maken, dan proberen ze het misschien nog eens...da's vervelend LC ! ben benieuwd naar het antwoord van de remservice !
jos
Klopt, alleen zijn die Ferodo blokken bijna 250 euro bruto!!Dit is de 330mm schijf met grote brembo tang met radiale bevestiging.
Heb vandaag nogmaals aan een monteur van een 147 raceteam gevraagd of zij problemen hebben met de standaard GTA schijven en klauwen en dit gaat erg goed icm de DS 3000 blokken, niet kromtrekken.
En????????????Ik, maar vertel je later meer, ga zo naar bed, was een inspannende dag en morgen weer om 08.00 uur rijden.