Ik rij al 10 jaar in een '85-er met L-jet, waarvan de eerste 5 jaar als semi-dagelijks vervoer. Echt extreem betrouwbaar, auto heeft bijna 300K gelopen me nog nooit laten staan. Enige nadeel is wel dat het onder de kap een enorme rommel is met allerlei slangen en leidingen. Ook voel je wel een beetje dat die motor afgeknepen is voor de amerikaanse markt. Heeft volgens mij ook maar iets van 110-115pk ofzo.In onderschrift staat spider bj82. Dat is dus geen S4.
82 is overgang S2/S3??
Zal wel een bosch L-jet zijn. Die zijn naar de states geleverd. Net zo hufter proof als motronic volgens mij.
Gr
DJ
En dan wel doen wat Michel zegt... zorgen dat niet alleen je vrienden het kunnen zien... want anders ziet nog steeds niemand het!Nondeju! cmva en foto's - moet ik dan toch mijn aversie tegen Facebook laten varen en me daar aanmelden?
Wel even instellen dat niet alleen je vrienden het zien dan hè!
Inderdaad!Broer van me heeft een geïmpoorteerd Spider 3 met Bosch-injectie.
Had laatst een kapotte BDP sensor. Dit riekt naar Motronic.
Fotos vanavond op Facebook
USA versie ivm emissie eisen.Een S2 met Bosch injekkie? Maar als het idd een overgangsjaar is, weet je nooit wat ze bij Alfa uit het rek hebben getrokken.
weet ik nog niet, auto rijdt nog niet, projectje is even gestoptVwb de kapotte sensor, laat me raden, bekabeling direct achter de opnemer?