ma dec 02, 2013 20:33
Het kan altijd gekker.
Sinds ik ooit bij God 18 mille kwijt was aan strakmaken en schuren en spuiten binnen en buiten , toppen en polijsten, metallic, van een 246 Dino, Pebble Beach kwaliteit, en dat , omdat ik zeer regelmatig ben gaan kijken en weet wat er aan uren inging, en het toen dus eigenlijk scherp geprijsd vond....
Verbaas ik me nergens meer over.
Je kan doen epoxy, schuren spuiten
Je kan doen spuitplamuur, gronden, spuiten
Je kan doen etchprimer, gronden, spuitplamuur, gronden, spuiten. Uiteraard tussen alle lagen schuren.
Je kan ook een lakroller pakken, autolak, rollen, twee manden wachten en dan schuren schuren schuren en polijsten.
Kortom er zijn legio manieren, de een beter dan de ander, met het verschil : prijs.
Goedkoop jasje aan , of hele mooie klus. Spuiten is makkelijk, het VOORBEWERKEN kost geld. Een auto is in twee uurtjes gespoten, goede autolak kost 100 de liter.
Nou, dan ben je voor 500 all in toch klaar?
Not.
Maar pas op, want 1000 korrel nat KAN te glad zijn voor het verfsysteem dat jij wilt gebruiken. Gaat ie wel de cabine in? Goed spuitpistool ook en waterscheider in de leiding?
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end