Ik heb weer wat 'nieuwe' vraagjes; Ik heb toch maar het dashboard gedemonteerd, de kachelfan moest toch al eens gerepareerd worden en als je dan toch bezig bent probeer ik het dan nu direct goed te doen. Eén van de beugels waar de kachelfan aan de het brandschot vast zit, zat nog maar aan één poplas vast
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Plaatje zijn klikbaar voor een groter formaat, helaas had ik alleen een telefoon met camera bij de hand...
Ik ben erachter gekomen dat toch één zijmkant van de parafan ook rot is. Helemaal achterin de hoek zit er een behoorlijk gat naar het interieur. Nou zit er onder de plaat waar de schanieren van de motorkap aan zijn bevestigd een holle ruimte onder waar nu wat los roest in is verdwenen, hoe zou ik daar bij kunnen komen? Het lijkt nergens uit te komen...
Daarnaast zijn de bovenzijdes van de kokers die een soort verlengde zijn van de a-stijlen en waar ook de voordeuren aan hangen (een beetje) rot. Kan ik daar wat delen ongestraft wegslijpen zonder dat andere delen van de corrosserie doorbuigen? Het lijkt een dragend deel namelijk, is het bijvoorbeeld slim het midden van de auto te ondersteunen?
En waar komt al het roest uit wat in die kokers naar beneden valt? Ik heb al aan één zijde de knipperlicht gedemonteerd en ook het schuim er via de binnenzijde uitgehaald. Echter zitten daarbinnen zoveel plaatjes dat ik niets kan zien of kan voelen. Komt dat uiteindelijk in of op de dorpel terecht? Ik ben bang dat als ik dat niet verwijder het daar alsnog gaat roesten.
De voorruit ben ik toch van plan te verwijderen; bovenaan zit een klein beetje roest (niet door, maar toch) en ik kan de plaat boven de parafan hopelijk verder omhoog buigen zodat ik beter bij de parafan zelf kan. Iemand nog tips? Ik ben van een gitaarsnaar te gebruiken...
Om ook weer de discussie 'wel of geen wielkuip te gebruiken' weer aan te wakkeren; bij mij zat er aan de linkerzijde geen wielkuip, aan de rechterzijde wel. De rechterzijde was veel schoner, en eigenlijk maar op twee plekken roest; waar de kuip aan de carrosserie vastzit bij de casterstang en vooral bij de flens voor de voorste krikpunt. Aan de linkerzijde waar geen kuip zat gemonteerd zat meer roest, vooral de koker waar de deur aan vast zit is het daar een stuk minder goed. In de hele kuip en spatbord zitten aardig wat plekjes met oppervlakkige roest.
![Afbeelding](https://lh3.googleusercontent.com/-NBuoATUP0Tk/UvQG9uZitvI/AAAAAAAAZ_A/ZnEsPvktzGM/w640-h360-no/DSC_0575_640.jpg)