do mei 08, 2014 20:24
A: volgens mij is de middelste bout van de startmotor niet correct, dat hoort een speciale te zijn, kop 14, met pasbus.
Die is absoluut nodig.
B: Volgens mij lekke carbs, veel olielekkage, vies bah.
C: wat jij probeerde in je laatste posting werkt niet. Dat kan wel maar dan moet je OOK die plus doorlussen naar de zwarte die het relais aanstuurt.
Zonder contactslot: je hebt drie draden. Rood, bruin en zwart. Verbind rood met bruin. Nu is je contact aan.
Als je nu de zwarte erbij doet en de startmotor werkt: oorzaak contactslot.
Ik zou eerst eens bij deze auto de carbs eraf halen, sowieso, om schoon te maken en na te kijken op lekkage. Vervolgens startmotor er af, ( je hoeft je carbs er niet af te halen om de startmotor te vervangen maar in dit geval raadzaam wegens carbs zelf)
Controleer bout, belangrijk. Vervolgens domweg met een losse accu startmotor controleren, min op de startmotor, huis.
Plus op de m8 kop, los draadje van die plus naar de zwarte. Doet ie t? Ok. Terug. Niet? Niet een andere gammele kopen maar laten reviseren.
Anders kun je over een paar km weer.
En eens serieus die motor schoon met hogedruk. Vies bah ordinair. En je ziet wat je hebt!
Verder denk ik zo dat dit een auto is met wat ze in Duitsland mooi zeggen een Unterhaltstau.....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end