![Afbeelding](http://i59.tinypic.com/317gk1d.jpg)
Dank. Ik denk dat de 'automatische terugslag' er wel op zit, maar de draadjes aan de bovenkant zijn afgewerkt, buiten de eerste foto.Op de priegeldeeltjes na kun je bij mijn weten alle merken onderdelen onderling uitwisselen - binnen hetzelfde type dan hè? Enige uitzondering is de bobine en verdeler die van hetzelfde merk moeten zijn, maar dat zie je dan ook direct doordat de stekkertjes niet passen. Voor zover ik kan zien ontbreekt bij die van jou het mechaniek voor de automatische afslag van de richtingaanwijzer. Dat hoeft niet erg te zijn, maar als je dat wel wilt hebben is het handig als de oude van hetzelfde merk is zodat je het kan overbouwen.
Die satelliet unit zit er overigens gewoon bovenop geschroefd met twee boutjes. Voornaamste probleem daarbij is dat het stuur eraf moet en die krengen zitten vaak schurftig vast. Laatst hier nog mezelf uitgeleefd op een compleet uitgebouwde stuurkolom waar ik al een zelfgemaakte trekker op had verkloot. Met een halve bus kruipolie en een goed deel van een uur met een moker sprong het ding eindelijk los.
Tip: als je aan het stuur gaat trekken laat dan de borgmoer op het einde van de stuurpen zitten. Het is namelijk vrij slecht voor je gebit als het ding ineens meegeeft.
De koelkast is voor Gordon (hoeveel heb je er al?). Die wieltjes zijn inderdaad voor de terugslag, lukt al door er met het vingertje aan te prullen.Lastig te zeggen. Het zou kunnen dat het geïntegreerd zit bij de Jaeger en dat het werkt door aan dat witte nylon wieltje te draaien. Waarschijnlijk is die dan ook niet afhankelijk van de stand van het stuur waar je op begint en slaat af zodra je terug begint te draaien. Ik ken zelf alleen die Vitaloni unit zoals op de top van dit draadje getoond. Dat zilverkleurige pinnetje dat je vlak langs de schacht ziet zitten past in een gaatje dat in het sleepcontactspoor van je stuur zit en dan draait dus dat binnenste deel mee met je stuur. Bij deze unit kan het gebeuren dat je een kraak hoort op het moment dat je de richtingaanwijzer wilt aanzetten in een andere stuurstand dan recht vooruit, omdat de afslag hier op specifieke stuurstanden gebeurt.