Waar dient deze voor?
Klein beetje stevigheid, montage uitlaat?
Voorkomen dat de as er vandoor gaat?
Heb daar iets meer ruimte nodig voor mijn uitlaat, ga hem dus aanpassen of eventueel verwijderen..
Eigenlijk wat ik ook bedoel, maar dan wat korter geformuleerd.Bij de oude transaxles zit deze vast aan de carrosserie, me dunkt dat als het werkelijk helemaal niets zou toevoegen aan de torsiestijfheid ze zeker geen modificatie hadden toegevoegd bij de latere modellen.
Althans lijkt me niet dat het alleen voor het ophangen van de uitlaat gemaakt is![]()
De racer zal op andere punten weer meer stevig zijn gemaakt waardoor het geen of nauwelijks toegevoegde waarde heeft?
Dat is mijn ogen de enige waarvoor het zou kunnen helpen..... vandaar ook 4x M8...Te zwak punt bij side impact? Het balkje zou misschien net kunnen voorkomen dat de tunnel te gemakkelijk inklapt en de cabinehoogte daardoor kleiner wordt - iets dat vrij vervelend zou kunnen zijn voor langere Noord Europeanen ("Duitsers") die niet heel veel ruimte tussen het dak en hun hoofd hebben.
Als je een kruis achter je hebt (van linker zijde naar rechter zijde) in de kooi, zou je wel kunnen stellen dat deze overbodig isMet de kooi constructie dus redelijk overbodig?