Ik zoek sponsors en donateurs van grooot tot klein om volgend jaar te kunnen racen.
PB me voor een idee of plan.
beetje overbodige vraag denk ik
Anyway, waar wil je mee gaan racen?
groetjes friso
tis maar net wat voor draai je er aan geeftdit is juist een zeer technisch topic.. Indien Cees kan blijven reesen blijft hij namelijk de auto technisch doorontwikkelen, wat hij op het forum weer met ons kan delen!
dus goede plek, zoals alle andere plekken op het forum dat ook zijn!
Tja, maar om er nu tot 9 maal toe een draai aan te geven? Daar word ik wel wat duizelig van. 1 Topic plaatsen voor extra sponsers is prima, dit lijkt me wel wat overdreven....tis maar net wat voor draai je er aan geeftdit is juist een zeer technisch topic.. Indien Cees kan blijven reesen blijft hij namelijk de auto technisch doorontwikkelen, wat hij op het forum weer met ons kan delen!
Nou als jij nou even mee wilt draaien wordt het 10x (koop die rolkooi van mij bijvoorbeeld!)Tja, maar om er nu tot 9 maal toe een draai aan te geven? Daar word ik wel wat duizelig van. 1 Topic plaatsen voor extra sponsers is prima, dit lijkt me wel wat overdreven....tis maar net wat voor draai je er aan geeftdit is juist een zeer technisch topic.. Indien Cees kan blijven reesen blijft hij namelijk de auto technisch doorontwikkelen, wat hij op het forum weer met ons kan delen!