Psykootje
Newbie
Newbie

Past de mito radio in een GT ?

di dec 15, 2015 13:23

Dat de afmetingen anders zijn dat snap ik maar qua techniek , stuurwiel bediening enz .
Ik heb nu zo'n af fabriek navi beeld met radio en tel. uit het jaar blok . Een aftermarket radio / dvd / nav . wil ik er niet in want als ik de forums moet geloven werkt niks goed mbt tot de stuur bediening ed . Daarnaast kosten die dingen teveel . Dus ik dacht zo'n mooie Mito 2din radio erin en eventueel de climate unit vervangen .Ik werk in een plaatbewerkingsbedrijf als tekenaar dus een aangepaste middenconsole in kleur gecoat is zo gemaakt , het gaat mij erom dat de techniek het toelaat zonder al te veel modificaties .... Ik hoor het graag .

ebbr
Guru
Guru

Re: Past de mito radio in een GT ?

wo dec 16, 2015 12:38

Lijkt me sterk dat zoiets qua techniek makkelijk kan aangezien de MiTo en Gt 2 generaties auto's verschillen. De gebruikte communicatiebus van beide auto's zal absoluut anders zijn. Mss meer kans op een tussenliggende generatie 159 of Brera oplossing? Ook dat betwijfel ik eigenlijk...
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo dec 16, 2015 15:34

Had in de 159 tbi een Clarion nx-302 touchscreen navi/radio zitten die echt perfect werkte met stuurwielbediening en prima geluid gaf. Had geen cd afspeelmogelijkheid meer trouwens, wel sd card slot. In ieder geval een 100x betere unit dan de org Alfa radio/cd/navi die ik in een eerdere 159 had. Hoe dat bij de Mito zit weet ik niet.

Mi moet er met een aparte interface wel iets te regelen zijn voor een GT?

Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Psykootje
Newbie
Newbie

do dec 17, 2015 12:25

Ik ga die Clarion ff checken maar eigenlijk wilde ik een orginele Alfa unit erin hebben , dat is toch mooier vind ik . Ik ga nog even op onderzoek uit en als er iemand hier het technishe vermogen heeft om het voor elkaar te krijgen dan hoor ik het graag .

Terug naar “Algemene Technische vragen”