Jaap75
Newbie
Newbie

Hoogte regeling Xenon verlichting GT

zo apr 17, 2016 21:18

Heeft iemand een foto of tekening van de bevestiging van de hoogteregeling unit op de linkervoorwielophanging.
De mijne is gedemonteerd geweest en werkt niet meer goed.
Ik vind de uitlijning van de bevestingspunten en het aandrijfstangetje ook niet erg lekker zitten.
Wie kan mij verder helpen?
Helaas hielp de onderdelentekening van Rene33 mij niet, maar na wat gevogel lijkt hij weer redelijk op niveau te staan, al krijg ik nog niet de inregel procedure te zien als de lampen ingeschakeld worden, maar ik heb nog geen tegenliggers zien knipperen, dus ze staan waarschijnlijk niet te hoog, morgen is even controleren op de testunit.

Met vriendelijke groet,
Jaap75.
Laatst gewijzigd door Jaap75 op di apr 19, 2016 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Als het maar Italiaans is

Rene33
Full Member
Full Member

Re: Hoogte regeling Xenon verlichting GT

ma apr 18, 2016 09:38

Jazeker Jaap,mail of pb mij gerust even. :thumbs:

Gr Rene
Alfa 166 2.4 JTD 10V
Alfetta GTV DL-32-KN
Alfasud Sprint 1.5 "Veloce",
Alfa 33 JX-43-BL / GJ-FL-64 / YZ-46-YB / HH-BZ-43
Alfa 75 ZN-04-DX
Alfa 155 1.7 TS 8V
Alfa 156 TN-BD-70
Alfa 146 TD.

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: Hoogte regeling Xenon verlichting GT

za apr 23, 2016 14:39

Ik weet niet of de vraag nog actueel is, maar omdat mijn GT gister toch op de brug stond heb ik even wat foto's gemaakt. De eerste twee zijn van de unit op de voorwielophanging, de laatste twee van die op de achterwielophanging (voor de zekerheid, aangezien ik toch bezig was). Let op: voor hing in de lucht, dus de draagarm is uitgeveerd. Achter stond-ie wel op z'n wielen, bovendien is de auto verlaagd en kan de stand dus iets afwijken van een standaard GT.

Overigens als je de koplampen helemaal niet ziet bewegen bij de inregelprocedure, zelfs niet een klein stukje, vraag ik me af of het aan de units bij de wielophangingen ligt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Terug naar “Algemene Technische vragen”