geen idee wat die slangen doen bij een 159. Op de oude 105jes in ieder geval wel, maar dat verschil zou je ook al hebben met nieuwe slangen denk ik (zeker bij die 105jes zijn die meestal heeeel oud..)
Ik heb bij een 125000 rondom schijven vervangen (eerste keer) en dan nog meer om fiscale reden dan dat het echt gelijk al nodig was. staat nu op bijna 180.000 overigens, dus nu al een 55000 met set blokken. Schijven konden op moment vervangen denk ik mee tot 150.000 Uiteraard nieuwe blokken, was toen ook nog niet helemaal aan de beurt.
Meewegende dat jouw auto aanmerkelijk lichter moet zijn dan de mijne, en mijn bandenverbruik doet vermoeden dat ik niet de langzaamste rijder ben (extra gewicht en Q4 doet natuurlijk ook wel wat daarin) : blijkbaar rem ik wel veel minder dan jij..(bedoelt als nadenkertje, oftewel: rijstijl, of wellicht soort gebruik, ik rijd momenteel vnl stad en binnenwegen, en een 25% snelweg maar dan daarvan wel weer een derde met zware aanhanger ook nog. ?) Of de kwaliteit van de remdelen is dramatisch achteruitgegaan...?