update.
Veertje in de kap was los, Berlinista.
Kabel van de spinterogeno vervangen door een nieuwe, bobine weer gewisseld, bouten, moeren, schroeven, aardingen, de hele pl*uriszooi nagelopen. Het hielp allemaal ene geen moer....
Ik had alleen nog niet de bobine gelijk op de plus aangesloten. Ik was er namelijk niet geheel zeker van dat het een gecombineerde/ een storing was.
Afijn, na uitgebreide support van jullie zijde en via de app, aanmoediging, materiele en technische ondersteuning van Carbeurateurwinkelzijde en mezelf, toch maar even de carb dekseltjes gelicht.
Groooote onzin natuurlijk want net alles door de revisie en de ultrasoon gesmeten..... sproeiertjes eruit en ....huh? nummer vier.....geen lucht door te zuig'n of te bloazen...... Maar bij gebrek aan ervaring, geen idee hoe makkelijk dat gaat, nummer drie ook maar getest. Hee, die laat wel lucht door, welnu, nummer vier maar eens aangezogen. Plop, daar ging die... Nummer twee
![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
nummer 1...Wasdanou?? en plukje wol of zo...
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
..Afijn, de filtertjes eruit, beetje urft maar niet veel.
Voor de gelegenheid maar eens de pompdruk gemeten....0.3 bar. Genoeg voor de carbs, maar wat doet de Malpassie er mee...
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
terug regelen naar 0.1 bar dussss....
![Eh? :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
...
Anyhow, druk in de Malpassie opvoeren tot net aan .3 bar, schroefje wilde niet verder, onturften en gaen met die Duyf... op en neer naar Hilversum, als een droom! Tot op de kinderkopjes hier ten Dordtse. Daar was de initiële schommeling weer. Komende week de grap met de bobine maar eens uithalen.
De hedendaagse Socialist laat de Kapitalist voor zich werken.
Pakezel: VW T5
den Duyf: Giulietta 2.0 1983, uiteraard zilvergrijs!
den Roedmob: Giulietta 2.0 1985 Gesloopt wegens onredbaarheid
den Pruym: Giulietta 1.6 1979. pruimkleurig dus
scarb 0149