Heb je hier wat aan?Plaatje van het velgbed zegt voldoende..
Mijn GEEBEES hebben twee ringen binnenin en zijn dus geschikt voor tubeless banden.En hoe zit het met onze GB's @@?? Ik zou het echt niet weten. Heb er nu tubeless op liggen. Werkt prima. Ook op het circuit. Heb wel een keer spontaan lek gereden op een veel te lage bandenspanning. Dus eigen schuld. Ook verlies ik voor altijd wel iets druk maar dat wijt ik vooral aan de pirelli's. Op de achteras heb ik het helemaal niet... (ander merk banden dus.....)
Ik neig te zeggen dat dit geen tubeless-velgen zijn, maar tis bereslecht te zien zeg. Eigenlijk zou je even een fotootje van het velgbed zelf moeten maken. ( Velg neerzetten en fotootje recht van boven)Heb je hier wat aan?Plaatje van het velgbed zegt voldoende..
Ze zien eroverigens nu een stuk beter uit!
Dat idee heb ik ook wel...Ik neig te zeggen dat dit geen tubeless-velgen zijn, maar tis bereslecht te zien zeg. Eigenlijk zou je even een fotootje van het velgbed zelf moeten maken. ( Velg neerzetten en fotootje recht van boven)
Da's'duidelijkFoto's van tubeless met randje en bb zonder randje vind je op: http://www.demarre2cv.be/index_bestanden/Page1106.htm
plakken gaat helaas niet
Maar schijnt wel helder licht op de zaakDa's'duidelijk,maar jij komt wel op duistere sites hè.