Ben meer van de echte diagnose en oplossing. Vooral dat zagen van het toerental, kan ik zo niet thuis brengen. onder het rijden heb je daar natuurlijk geen last van.
De kabelboom van een 145 boxer is dusdanig met lengtes en vormen en kleuren van stekkers, dat kan eigenlijk niet fout.... er is recent heel veel gesleuteld aan deze auto (olielekkages verholpen, stuurhoezen vervangen en heel veel schoonmaken) maar enkel ten goede. eindelijk weer een ordelijke motorruimte, routing van kabels, etc.
De auto in kwestie heeft al jaren een te hoog CO, maar had dan ook geen kat. (schijnbaar zijn er garages, die de auto wel durven afmelden....) Nu kat gemonteerd. Evengoed nog bovenstaande problemen..... waarschijnlijk is het zagen ook al lang zo.... denk ik dan toch, gezien die elders in het verleden toch zo afgemeld werd.
Ben er eigenlijk redelijk van overtuigd, dat die CO best naar beneden kan, als ie loeiheet wordt. (vaker aan de orde bij boxers met kat zo halverwege de uitlaat) maar dat zagen weet ik echt even niet waar te zoeken.