Lijkt me eerlijk gezegd niet aan de orde.Mechanisch vervroegingsmechanisme in de verdeler zit vast. Check of hij vervroegd.
Yes, keurig op tijd gezet dmv stroboscoop.Topic nog eens nagelezen. Je hebt de ontsteling uitgesloten zeg je.
Maar ook daad werkelijk gecontroleerd met een strobe lamp? Dat staat nergens iig.
En benzinesysteem nagelopen. Maar meet de echte benzinedruk. (uit m'n hoofd tussen 0.3 en max 0.5 baar bij carb's auto) Dat staat ook nergens.
Met een extra T stuk en lange slang en manometer natuurlijk kan je ook tijdens rijden benzinedruk meten.
Enige manier om eruit te komen is niet met "denken" en "lijken" maar meten.
Zoals je met compressie hebt gedaan. Die is iig prima.
Gr
DJ
Dan heb ik niks gezegdYes, keurig op tijd gezet dmv stroboscoop.Topic nog eens nagelezen. Je hebt de ontsteling uitgesloten zeg je.
Maar ook daad werkelijk gecontroleerd met een strobe lamp? Dat staat nergens iig.
En benzinesysteem nagelopen. Maar meet de echte benzinedruk. (uit m'n hoofd tussen 0.3 en max 0.5 baar bij carb's auto) Dat staat ook nergens.
Met een extra T stuk en lange slang en manometer natuurlijk kan je ook tijdens rijden benzinedruk meten.
Enige manier om eruit te komen is niet met "denken" en "lijken" maar meten.
Zoals je met compressie hebt gedaan. Die is iig prima.
Gr
DJ
Andere cilinders heb ik gecontroleerd adh van toerentalmeter.
Zal als eerste maar de rubbers kijken!