Nu ik toch bezig ben. Advies: Ik vind nieuwe hoofdkoppelingscilinders enkel op duitse sites. Enig idee waar ik in nederland een revisie setje dan wel geheel nieuwe hoofdkoppelingscilinder kan krijgen?
Ik hoor het graag, dank.
Klopt. Dat zit-ie. Met een pen-gat verbinding.Gekke opmerking misschien maar zit ie niet aan het pedaal vast?
Uhmmm, is allemaal bovenlangs hoor. The slave zit naast de verdelerkap en daar kom je van onder echt niet bij. Om de master van het pedaal los te halen moet je het kaartenvak onder het stuur laten zakken, dan zie je 'm zo zitten.Super dank. Okay, dan moet ik er dus onder. Ff de brug op slepen dus. Thanx
Misschien wel, misschien niet. Het is geen onbekend fenomeen dat de slave eraan gaat wanneer je de master vervangt. Ik raadde eerder ook al niet voor niets aan ze gewoon beide te vervangen.De geheel nieuwe hoofdcilinder geplaatst en....helaasHet probleem zat niet ind ehoofdcilinder. Naar de slave gekeken en die ziet er idd niet goed uit. Ik heb geprobeerd op allerlei manieren om hem eruit te krijgen maar na 45 jaar is er geen beweging in te krijgen. Vast een bekend probleem. Iemand tips hoe de slave los te krijgen??? Hij staat nu in een kruipoliebadje. Morgenavond nog maar eens proberen...
Haha. Ik herinner me dat ik ook flink heb zitten stoeien met dat ding, maar dat kwam vooral omdat de bek van mijn tang net niet ver genoeg open wilde gaan. Maar als die ring eraf is moet je het ding er zo uit kunnen plukken. Anders inderdaad flink kruipolie aan beide zijden, schroevendraaier in het gat en wrikken.Ja de segerring is los, was een klusje op zich, die zat na 45 jaar ook flink vast.