180 graden gedraaid......?
Zelf ooit gehad: het asymetrische sleufje aan oliepompzijde was 180 graden gedraaid (ooit los geweest en fout terug gezet?)
Dat was blijkbaar bij de puntenontsteking gecorrigeerd door onderzijde verdeler 180 graden om te zetten. (vinger wijst dan weer naar cil 1)
Bij plaatsen van een elektronische bosch bleek toen dat er niks van klopte: was niet te starten. (voordat ik daar achter was......
)Is te checken door de bougiekabels 180 graden door te schuiven (of de kap als die symetrisch is, maar dat weet ik zo niet). Toen opgelost door bij de bosch het onderste nokje 180 graden te draaien.
Of de basistiming op de 123 klopt niet. Ook wel eens gehad helaas. Vanaf lampje aan beetje vroeger of later zetten en kijken of hij start. Van daar met de lamp timen (7 graden vervroeging bij 800 toeren geloof ik?) => check even wat de markeringen op je poulie betekenen. Kan per model afwijken.... (mijn 1750 heeft origineel maar 3 graden vervroeging op de poulie aangegeven.)