Het zal heel jammer zijn idd. Zeker aangezien ik mijn vorige auto, een 147 TS uit 2008, juist had verkocht omdat deze 180.000km had gelopen en het dan meestal wel bergafwaarts gaat met die wagens. Die 147 wilde een kennis van mij overkopen en hij heeft hem nu op de 250.000km gereden zonder enige problemen... terwijl die 147's nou niet echt bekend staan om de betrouwbare techniek.
Achja, volgende week mag de Juul nog eens naar de garage en gaan ze de versnellingsbak olie vervangen, in de hoop dat dat het probleem verhelpt. Anders zal het toch echt de koppeling zijn.
Stiekem al een beetje naar andere occasions aan het kijken, en het jammere aan Alfa is dat je na de Giulietta meteen de Giulia krijgt die wel ff een smak geld kost in aanschaf, geld dat ik simpelweg niet zo ff heb liggen. Binnen handbereik zijn dan wel de 159 en de MiTo maar ik vind deze auto's beiden niet geweldig rijden. De 159 vind ik -buiten de 1750- log en zwaar, kreeg ik niet het Alfa-gevoel van toen ik erin heb gereden vorig jaar, en de MiTo is echt een stuiterbal, elk hobbeltje en drempeltje voel je. Vond ik echt niet prettig om mee te rijden. Hoop gewoon dat het niet zover hoeft te komen aangezien de Giulietta verder fantastisch rijdt en het eens wat anders is op de weg, maar als het zo door blijft gaan heb ik er helaas een hard hoofd in