ma mei 30, 2022 13:04
Heren, je kunt de Boucles des Bastogne, of bijvoorbeeld Roger Sauvelon niet vergelijken met alle respect een tulpenrally.
We doen dit al diverse jaren, ik weet best wel waar ik het over heb. Zoals gezegd een goede kennis van me, recent kampioen historisch heeft met de giulia gereden. Hij was best onder de indruk van de auto, maar voorveren moeten harder (en stuurhuis korter maar dat is een nog grotere uitdaging). Alfaholics kleine veren is een optie, temeer daar ik dan ook nog iets met de rijhoogte kan spelen voor verhard/onverhard evenementen.
even opgezocht...dat soort rally....ok, respect.
Ik neem aan dat de radiateurbalk , voorste chassisbalken, demperophangpunten ed goed doorgelast en versterkt ook zijn.
Kijkend naar filmpjes zie ik met name juist losser afgestemde autos hoger op de veren, niet zo hard als bv squadra veren zijn. laten maken lijkt mij naast de optie kleinere veren enige alternatief.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.