Een fijne standaard optie op de 166, de autotelefoon. Alleen wordt deze door de meeste volgens mij niet gebruikt. Ik zou deze graag in gebruik willen gaan nemen. Ik ben tegen carkits omdat het in de auto anders een zooitje wordt van technische rotzooi op of aan het/de dashboard/hemel.
Ik wil van alles wat op de auto zit als dit mogelijk is, optimaal gebruik maken. Daarom heb ik er over nagedacht om de autotelefoon te gaan gebruiken en als hier de kaart voor nodig is die ik volgens mij niet heb, deze dan mogelijk te verbinden met mijn iPhone. Hier is wel enige kennis van techniek voor nodig.. en die heb ik niet. Vandaar dat ik deze vraag aan jullie stel.
Als we tegenwoordig voor alle ''draadloze'' apparaten zouden gaan, zou er een Navigatie aan het raam hangen, een microfoon op het dashboard geplakt zitten of een carkit spiegel op de binnenspiegel, sensorschermen op je dashboard voor de PDC etc. Ik zie dit in ieder geval niet zitten en heb het er voor over om hier meer werk in te steken zodat de auto zo min mogelijk uitgerust is met die wireless rotzooi!
Iemand die misschien wat opties/tips of dergelijke alternatieven heeft?
Alvast bedankt!