Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Ontbranding in de uitlaat van mijn Guilia GT 1300 jr Ber

ma jul 31, 2006 18:13

Heel stom maar.....
sinds ik terug ben uit vakantie had ik iedere keer een knal(letje) in de uitlaat bij koude start. Deed ie nooit. ik vond 'm ook net iets minder vlot aanslaan dan anders. Niet problematisch, maar je kent je auto en je merkt zoiets.
Ga ik dat vandaag een keertje bekijken...staat ie stationair te draaien, kap open, observeer, obsserveer...slaat ie plots abrubt af. He ? Hoe kan dit nou ? Die motor slaat nooit af. En voor ik het goed en wel besef zie ik daar het draadje bij de bobine loshangen...stekkertje zat nog op de aansluiting, natuurlijk. Dat zat dus al een aantal dagen niet meer goed en is nu dan uiteindelijk losgekomen.
Dus....'t zit soms in een klein hoekje :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Richard75
Guru
Guru
Contacteer: Website

Re: RE: Ontbranding in de uitlaat van mijn Guilia GT 1300 jr

ma jul 31, 2006 18:24

Ga ik dat vandaag een keertje bekijken...staat ie stationair te draaien, kap open, observeer, obsserveer...slaat ie plots abrubt af. He ? Hoe kan dit nou ? Die motor slaat nooit af. En voor ik het goed en wel besef zie ik daar het draadje bij de bobine loshangen...stekkertje zat nog op de aansluiting, natuurlijk. Dat zat dus al een aantal dagen niet meer goed en is nu dan uiteindelijk losgekomen.
beter daar als dat je gas moest geven om in te voegen :P

Terug naar “Algemene Technische vragen”