RoyvdStad
Advanced Member
Advanced Member

RE: Wanneer rotor / verdeelkap / bobine vervangen bij 75TS

ma nov 26, 2012 10:14

Zag een oud topic, en dacht ik zal hier op reageren om plaats weer de zelfde vragen te stellen.

BIj de TS is de rotor afgebroken, ik kreeg niet alleen het pennetjes los, enkeld de gehele unit.

Waar moet ik op letten als ik er een nieuw opzet, de stand ? maar hoe weet ikd at deze goed staat ? aangezien ik dus niet weet of deze tijdens het demonteren gedraaid is. Contacten zijn ook vuil dus ook de verdeelkap moet dus vervangen worden.
Bentley Continental T
Rover 827 Sterling Coupe
Range Rover Voque
Jaguar XJ6
MG ZT-T
Mercedes E55 AMG

RoyvdStad
Advanced Member
Advanced Member

di nov 27, 2012 13:02

Gister avond aan de 75 TS gewerkt, rotor er nieuw op en een nieuwe verdeelkap er op, ik dacht het is nu weer starten en lopen maar helaas helemaal niets.

De startmotor draait rond, de accu is vol en ruik wel bezine wanneer ik probeer te starten, ontsteking werkt dus niet.

Waar moet ik naar kijken ? ? ? Bougies zijn redelijk nieuw (heb deze er nog niet uitgehaald heb nu niet de juiste bougiesleutel maar zaterdag liep die er starten die gelijk, tijdens het rijden plofte die ineens uit en wilde die niet meer starten, liep ook erg onstabiel daar voor maar reed dus wel).
Bentley Continental T
Rover 827 Sterling Coupe
Range Rover Voque
Jaguar XJ6
MG ZT-T
Mercedes E55 AMG

bralfa
Guru
Guru
Contacteer: Website

di nov 27, 2012 22:01

Roy, heb je de verdelers(rotors) goed geplaatst? En de bougiekabels in de juiste volgorde teruggestoken??

Gooi anders om en om de modules(stekker bij de bobines) los en kijk of ie dan wel wil starten.
Shut up and ride!

RoyvdStad
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: Wanneer rotor / verdeelkap / bobine vervangen bij 75

wo nov 28, 2012 14:19

Roy, heb je de verdelers(rotors) goed geplaatst? En de bougiekabels in de juiste volgorde teruggestoken??

Gooi anders om en om de modules(stekker bij de bobines) los en kijk of ie dan wel wil starten.
Bas, ga ik vanavond gelijk proberen. Naar mijn weten heb ik ze op de zelfde manier terug geplaatst (maar ik begin te twijfelen), ik snap ook verder niet wat het wel zou kunnen zijn.
Bentley Continental T
Rover 827 Sterling Coupe
Range Rover Voque
Jaguar XJ6
MG ZT-T
Mercedes E55 AMG

Terug naar “Algemene Technische vragen”