De basis voor je ontsteking is heel makkelijk zet de eerste cylinder in bdp waarbij de nokken op de nokkenassen naar buiten wijzen, haal de verdelerkap eraf en dan moet de rotor naar het streepje wijzen dat op de rand van de verdeler staat, meestal kan je zien aan de rotor of hij goed staat kijk naar het brandvlekje deze moet niet op een hoek zitten.
Hoe zij de bougies en kabels?
Verder regelt de computer het. Heb je de benzinedruk gemeten, het filter vervangen. Loopt de luchtweger soepel? en is het zwarte kapje los geweest zit er kit aan? Verder even kijken of de luchtschuif het doet. Slangen loshalen en de schuif bedienen met 12V dan kijken of hij het doet. Voor valselucht alleslangen en rubbers in het inlaatkanaal bekijken. AG
Ik zal je tips eens nalopen. Benzinedruk heb ik nog niet gemeten, maar ik zal eens zo`n meter halen of maken zoals KAI aangaf.
De bougies zijn nieuw. Verdeelkap en rotor ook. De kabels komen van de sloopautomotor die wel goed liep. Gasklephuis kan ik nog wel schoonmaken. Nog niet gedaan.
Hij trekt wel goed. Alleen bij het gas loslaten stottert hij. Maar voorlopig kan ik weer vooruit. Letterlijk en figuurlijk.
P.s, luchtweger is dat hetzelfde als de luchtmassameter?
De luchtmassameter heb ik ook al vervangen van de sloper.