Make it 6 ravado; Er is op het oude forum weleens een soortgelijke topic geweest waar ,naar ik meen jij, je ook positief uitliet over de Nankang.Mede daardoor heb ik er sinds vorige week ook 2 op de 90 liggen : 205/40/17 aan de voorzijde .Prima bandje tot nu toe.. Kostte 82,60E p/st op autobandenmarkt.nl, thuisbezorgd en al.!op bandenmarkt.nl koop je voor 64.50 euro een Nangkan 205/45/16 en da's een heeeele goede band voor weinig geld!!!! Ik ben er mee het circuit op geweest en heb er op straat 10.000 km mee gereden en hij zit nu pas op 5 mm profiel...
Mede door mij zijn er inmiddels een 5tal Alfa's die deze Nangkan NS1 en Ns2 banden er onder hebben zitten. Allemaal dik tevreden! dus als je veel band voor weinig geld wilt........
p.s. ik heb geen aandelen of ander belang in deze band
yep klopt fRank. Pescatori (oude forum) reed er ook naar dikke tevredenheid mee.Make it 6 ravado; Er is op het oude forum weleens een soortgelijke topic geweest waar ,naar ik meen jij, je ook positief uitliet over de Nankang.Mede daardoor heb ik er sinds vorige week ook 2 op de 90 liggen : 205/40/17 aan de voorzijde .Prima bandje tot nu toe.. Kostte 82,60E p/st op autobandenmarkt.nl, thuisbezorgd en al.!op bandenmarkt.nl koop je voor 64.50 euro een Nangkan 205/45/16 en da's een heeeele goede band voor weinig geld!!!! Ik ben er mee het circuit op geweest en heb er op straat 10.000 km mee gereden en hij zit nu pas op 5 mm profiel...
Mede door mij zijn er inmiddels een 5tal Alfa's die deze Nangkan NS1 en Ns2 banden er onder hebben zitten. Allemaal dik tevreden! dus als je veel band voor weinig geld wilt........
p.s. ik heb geen aandelen of ander belang in deze band
Dus : doen!
Grtz, fRank
Ik sluit me volledig bij je aan.Ik zweer bij Bridgestone Potenza, ik heb al een paar banden gehad en heb de beste ervaringen met die Potenza's. Veel grip, weinig geluid en weinig slijtage. Ze slijten wel maar gaan steeds meer grip krijgen (speciaal opgebouwd) echt een aanrader.