Sorry voor de wat onscherpe foto, hieronder, maar volgens mij is dat aluminium blokje de pingelsensor, en het stekkertje (blauw) dat ernaast zit is van de koelvloeistof temperatuur.
Ik begin nu te denken dat je bekabeling is door gesleten en dat de + draad van de temp sensor tegen de draad van de pingel sensor licht. (dus eigenlijk aan de massa)
Volgens mij heb je dan kortsluiting! Ik heb de blauwe stekker los gehad met als enig resultaat dat het toerental van m'n blok ff anders werd. Is de koelvloeistof temperatuursensor een maak of een verbreek contact?(of hoe dat ook mag heten)Wat is trouwens een pingel sensor?Ik loop wel ff naar beneden om het nog een keer te controleren. Lampje is uit!!! Heb het blokje goed schoongemaakt en terug gezet. Als ik het stekkertje doorverbind met de massa gaat het controlelampje branden. En sluiting met de blauwe stekker is bijna niet mogelijk omdat de kabels 2 verschillende kanten oplopen en elk via een andere route de kabelboom ingaan.En dat toerental verschil komt waarschijnlijk omdat ik het luchtfilterhuis aan de kant heb geduwd.