Fabio

RE: Monteren koni en spiraalveren

zo jun 12, 2005 22:51

:roll: hmm, morgen een nieuwe poging ondernemen. Het probleem zit h'm in de onbereikbaarheid van de moeren. Misschien toch een ringsleuten plaatsen om de bovensta moer en met een dop de onderste eerst los proberen te draaien...

@stefaan, hoe zit het met uw project(en) ???

Stefano

zo jun 12, 2005 23:02

Mijn project staat momenteel stil, begin augustus vlieg ik er normaal gezien wel in! Heb ondertussen wel al één gatje toegelast, kwestie van toch wat vooruitgang te boeken. :D Btw spijtig dat ik niet meer tijd heb, anders zou ik graag eens ff komen helpen... nog veel succes.

Stef

pepijn
Advanced Member
Advanced Member

ma jun 20, 2005 22:45

Hoe gaat het ermee?? is het gelukt?, Is al weer een weekje geleden dat je hebt gereageerd, waar woon je in Belgie? als het niet erg ver van eindhoven of tilburg is wil ik wel eens komen assisteren, dat is op een zaterdag of zondag goed te doen. aan mijn eigen Bertone kom ik voorlopig toch niet toe dus help ik graag een ander de weg weer op.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Terug naar “Algemene Technische vragen”