AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: APK vraagjes

do aug 11, 2005 09:26

Hé, bedankt voor deze reacties. Geweldig!!

Ik begrijp uit het plaatje van kas dat het gehele achterste deel van de uitlaat (60614002) moet worden vervangen. Voor dat geld (of een beetje meer) moet er dan wel iets leukers dan standaard onder natuurlijk, anders is het zonde 8)
Dat hoeft niet, zoals ik al zei DIE achterste demper is ook los verkrijgbaar zonder de demper die daaraan vast zit :!: :!:
Zijn er m.b.t. de remkrachtverdeler nog dingen die ik absoluut niet moet doen? Waar euh ikke het alleen maar erger mee maak bijvoorbeeld :oops:
Kapot maken :blue_lol:

Zoals ik boven al had omschreven mot makkelijk te doen zijn zonder iets stuk te maken :wink:
Laatst gewijzigd door AlfettaOwner op do aug 11, 2005 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Metplezier

RE: APK vraagjes

do aug 11, 2005 09:37

Hahaha, goedemorgen trouwens. Zal samen met een meer gevorderde sleutelaar eens gezellig onder de alfa kruipen :-k
Moet ook maar een handboek aanschaffen voor de 155. Is leuk om er wat meer van te weten. Het begin is er...

Remco S
Guru
Guru

za aug 13, 2005 18:30

als je nog geen einddemper heb http://arfc.nl/forum/viewtopic.php?t=3424 deze jongen heeft er nog een te koop

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Contacteer: Website

Re: RE: APK vraagjes

zo aug 14, 2005 23:21

Hahaha, goedemorgen trouwens. Zal samen met een meer gevorderde sleutelaar eens gezellig onder de alfa kruipen :-k
Moet ook maar een handboek aanschaffen voor de 155. Is leuk om er wat meer van te weten. Het begin is er...
En....gelukt? :roll:

Metplezier

do aug 25, 2005 23:21

Gisteren bij EPS een nieuwe uitlaat laten monteren vanaf de middendemper en vandaag bij andere garage de apk. Daar konden ze de remkrachtverdeler eenvoudig weer gangbaar krijgen. Al met al voor minder geld een vééél leukere oplossing. Wat een heerlijk geluid heeft ze nu :driving:

Terug naar “Algemene Technische vragen”