Teruggaan? Tja, ik weet niet waar je voor hebt betaald. De sporing voor en achter is keurig gesteld, dus feitelijk is de auto uitgelijnd. Maar een beetje professionele uitlijner zou denk ik toch liever camber en caster ook even netjes gemaakt hebben in overleg met de klant, of vergis ik me? (Ik lijn zelf uit, dus ik zou niet weten hoe het er bij de uitlijner aan toe gaat
).
Beste Yuri , heb je eerst wel eens uitgezocht of de Caster en de Camber wel verstelbaar zijn , want JA je vergist je , want die zijn bij deze auto NIET verstelbaar.(het is geen alfa 75 waar het wel gesteld kan worden)
Nee, dat heb ik niet uitgezocht. Ik ging er even van uit dat je op zijn minst het camber kan verstellen, omdat de hoeken in dit geval zo uit elkaar liggen. Als het niet stelbaar is, zou je toch mogen verwachten dat het in een iets nauwere tolerantieband ligt dan ik in dit rapport zie. De casterhoeken zijn wat minder extreem wat dat betreft, maar ook dit is niet heel indrukwekkend te noemen.
Voor mijn informatie: is het dan normaal/acceptabel dat deze waardes op een 916 (en dan naar ik aanneem op een boel andere moderne Alfa's) in zo'n groot tolerantiegebied liggen?