Woody34
Advanced Member
Advanced Member

RE: APK afgekeurd

vr sep 02, 2005 20:34

Bedankt voor de tip Graffiaturo
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

jdejager

Re: RE: APK afgekeurd

za sep 03, 2005 10:46

daar betaal je er iets van 76 euro ex BTW
Dat is inderdaad geen geld. Hij had het over minimaal 250 euro. Heb wel door dat ie met de prijzen niet aan de lage kant zit. Bedankt voor het adres.

steven

za sep 03, 2005 14:26

Je kan ook mijn V6 kopen met nieuwe APK ok iets meer dan 1100 maar ben je geheid een paar jaar klaar, daar heb ik zoveel laten vernieuwen :wink:

jdejager

za sep 03, 2005 23:37

Je kan ook mijn V6 kopen met nieuwe APK ok iets meer dan 1100 maar ben je geheid een paar jaar klaar, daar heb ik zoveel laten vernieuwen :wink:
Weet je wel hoe duur de benzine is tegenwoordig? :lol:

steven

zo sep 04, 2005 08:19

ja, dan moet een alto kopen. :lol:
Plezier is niet in geld uit te drukken en een V6 is "just fun" 8)
Trouwens ik vind het echt heel erg meevallen, dat verbruik
Mocht je 1100 moeten verbouwen aan je 155 voor iets meer hebbie meteen een goeie met nieuwe APK :D

Maar verder zie nuttige adviezen van alle anderen, die afweging maak je zelf

jdejager

zo sep 04, 2005 16:00

Plezier is niet in geld uit te drukken en een V6 is "just fun"
Daar heb je gelijk aan, vind de 75 ook erg mooi maar ben niet alleen baas thuis. :(
Als dagelijkse auto vind m'n vrouw de 155 al niks, laat staan een 75 die nog een aantal jaartjes ouder is. Ze begrijpt gewoon niks van het gevoel dat je voor een auto kunt hebben.
In de toekomst hoop ik wat ruimte te kunnen vinden waar ik een klassieke alfa zou kunnen stallen. Daar kan ik dan mooi aan prutsen.

Groetjes

steven

zo sep 04, 2005 16:53

ik bedoelde mijn 155 niet de 75 :wink:
Mijn vriendin vind de 75 ook niks lelijk vierkant en vooral ouderwets, dus laat alle hoop maar varen dat ooit goed gaat komen , maar laat dat zeker nooit de reden worden geen 75 te kopen.

In Elburg e.o. moet toch nog wel een stalling te vinden zijn ??????

jdejager

ma sep 05, 2005 18:55

In Elburg e.o. moet toch nog wel een stalling te vinden zijn ??????
Moet denk ik wel lukken, heb alleen nu nog niet zoveel tijd, hebben vorig jaar een huis gekocht en ben nog steeds wat aan het prutsen. Verder ben ik ook nog al druk met modelvliegen. Als ik de boel hier wat op regel heb ga ik wel eens om me heen kijken, want er gaat toch niks boven een klassieke Alfa Romeo.

Terug naar “Algemene Technische vragen”