Ik zit een beetje in de drukscene (eigenlijk printscene
)...
Echte boeken (met een doorlopende omslag) kunnen wij niet produceren, maar wél dmv een plastic of metalen ringband ingebonden "boeken". Als er meer bekend is wbt oplage en uitvoering (kleur/zwart-wit etc) kan ik er eens een telmachine op loslaten...
Kan het ook wel eens met mijn drukker bespreken.... een doorlopende omslag moet mogelijk zijn... paar rillijnen er in, vouwen en lumbacken (inhoud er in lijmen). Beetje op de manier zoals klaverblaadje nr. 100. Denk de kaft in kleur en de inhoud zw./w.
Voor het ontwerp misschien het Klaverblaadje als basis nemen? De inhoud dus in dezelfde opmaak zoals de artikelen origineel geproduceerd zijn, de cover op basis van een reguliere cover. Geen tekening van een Alfa maar van een (of meer) technisch(e) detail(s), onder de tekst Klaverblaadje dan geen vermelding van het uitgavenummer maar: "technische handleidingen" of iets dergelijks.
Kostprijs is natuurijk geheel afhankelijk van de uitvoering, de omvang van de inhoud, het aantal etc.
.... ik zit dus ook in de "drukscene", maar dan meer het DTP-gebeuren. Kan eventueel dus wel meehelpen aan de opmaak van zo'n boekje.