
Precies!ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
meten is weten
in race trim op 156 haden we tussen de 4 en 4.5 graden camber
Mijn Sud kom ik wel probleemloos demonteren!Wielophanging beamer is nooit voor reparaties uit elkaar geweest -> vastgeroest.
Die van de Alfa....![]()
![]()
Ik kan je zeggen dat de ophanging van m'n Alfetta grotendeels nog nooit los was geweest. Het was een waar drama om diverse delen los te krijgen.
Bout van de bovenste draagarm moest zelfs worden doorgezaagd.
Precies!ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
meten is weten
in race trim op 156 haden we tussen de 4 en 4.5 graden camber![]()
maar als alles goed bevalt is het toch eigenlijk niet interessant meer, wat de waarde is.![]()
Zonder dollen, ik meet het nog wel eens na. Ben eigenlijk best benieuwd of mijn schatting een beetje klopt.
Stuurt wat zwaarder, maar stuurt zeker niet minder vlot in! Is wel veel minder onderstuurd, wat heet: is gewoon neutraal nu.Ik snap alleen niet dat jullie 4 a 5 graden caster lekker sturen vinden? Daar wordt de auto alleen maar minder vlot reagerend van. De mijne heeft 3 graden aan caster(niks aan ingesteld), -1,5 camber(blijft tenslotte een straatauto).
Dus ik verbeeld het me maar dat ie nu beter instuurt en harder de bocht door kan dan eerst, toen ie 3 graden castor had.Onderstuur heeft niets met Castor te maken hoor