Dom antwoord 3 op domme vraag 2: lijkt mij ookDomme vraag 2: bij jouw Alfetta regelt de computer dat toch?

Dom antwoord 3 op domme vraag 2: lijkt mij ookDomme vraag 2: bij jouw Alfetta regelt de computer dat toch?
Dom antwoord: Ik neem aan van wel. Daar wordt hij wel voor betaald. Ik heb ooit de ontsteking vervangen en hem alleen stationair afgesteld. Ik was in de veronderstelling dat het dan goed was. Nu twijfel ik dus. Bij snel acceleren hikt hij wat. Misschien dat hij toch ietsjes verkeerd staat dan.Domme vraag 2: bij jouw Alfetta regelt de computer dat toch?
Je mot ook niet op alcohol rijden joh.Dom antwoord: Bij snel acceleren hikt hij wat. Misschien dat hij toch ietsjes verkeerd staat dan.
Daar ben ik goed in hè?p.s. dit lijkt me wel weer genoeg topicvervuiling voor vandaag!![]()
Ja, ik heb daar altijd een enorme hekel aan en doe daar dus niet aan mee!Daar ben ik goed in hè?p.s. dit lijkt me wel weer genoeg topicvervuiling voor vandaag!![]()
Als je een mechanische vervroeger hebt altijd op max vervroeging afstellen. (En de vervroeging natuurlijk ff-sjekke...Dom antwoord: Ik neem aan van wel. Daar wordt hij wel voor betaald. Ik heb ooit de ontsteking vervangen en hem alleen stationair afgesteld. Ik was in de veronderstelling dat het dan goed was. Nu twijfel ik dus. Bij snel acceleren hikt hij wat. Misschien dat hij toch ietsjes verkeerd staat dan.Domme vraag 2: bij jouw Alfetta regelt de computer dat toch?