Ik zit zat/zit met hetzelfde probleem. De snelheidsmeter was echt naar de knoppen, terwijl de kilometerteller prima werkte en nog steeds werkt. Ik heb het paneel naar Info-instruments in Breda gebracht. Ze hebben zowel de toerenteller (die was wat stroef) als de snelheidsmeter gereviseerd. Na de boel weer terug te hebben gebouwd blijkt de snelheidsmeter wel beter te werken dan eerst, maar zeker in de onderste regionen geeft die te weinig aan. Even nagevraagd bij Info-instuments en die zeiden dat er dan weer problemen waren met het magnetisme en ze het dan niet meer goed konden krijgen. Vervolgens hebben ze de revisiekosten voor de snelheidsmeter gecrediteerd

Afgelopen week heb ik bij @Lancelot een ander paneel opgehaald (met een goede snelheidsmeter) en uiteraard Benna kunnen aanschouwen

Het plan is op de snelheidsmeters uit te wisselen en de kilometerstand om te zetten. Nu blijkt echter het schroefje van de dagteller kabel te zijn doorgedraaid. Heeft iemand enig idee hoe die te verwijderen zonder het palletje waar de schroef in gaat te beschadigen? De meter wil er namelijk niet uit zonder dat de kabel eraf is.